Sunday, October 9, 2011

opapaaa

Nii, viimased 3-4 päeva on üsna head olnud, võinoh, tegelt aind reede, laupäev ja pool tänast päeva(pühapäeva siis). Reedel käisin koolis, istusin seal 4 tundi, siis tulin ära koju ja läksin jõuka.
Tulin koju tagasi, sõin, jõin,passisin niisama ja rääkisin Annabelliga juttu. Õhtupoole mulle meenus, et pidin reedel peole minema. Assoga läksime siis, sisse meid muidugi ei lastud, ilmselt oleks saanud, aga ei hakanud sisse suruma sinna ennast.. pealegi väljas oli palju lõbusam vaadata kuidas inimesed ühe kaupa tulid ja oksendasid, kes rögises nagu loom ja kes ropsis oma kõhu peale ja selle laiali hõõrus. Istusime seal kenasti ja jõime õlut ja naersime. Kunagi hakkas seal igav ja lasime jalga, läksime Epu juurde, istusime seal niisama, mingile tropile ei meeldinud mu püksid, ütlesin, et ma tõmban pähe need talle, siis ta jäi vait(Coz i'm a badass motherfucker). Korjasime tüdrukud peale niipalju nagu neid seal oli, kuuekesi istusime taga ja läksime lüllemäe baari. Astusin sisse ja kohe oli mingi kiilakas ligi ja küsis kuidas naisi saada ja siis kommenteerisin mu juukseid ja mantleid ja küsis sõbrannalt, et kas ta peab ka sellise mantli ostma ja pikad juuksed kasvatama, et naisi saada ja sõbrants tegi mingit imelikku noogutust, naljakat isegi ma julgen öelda ja siis oli veel paar asja ja tüüp läks minema. Kaua me seal ei olnud, mina, Asso ja Martin(meie kaine rool) läksime ära Asso maale, tüdrukud jäid sinna, pidid ise auto tagasi valka saama. Jõudsime Asso maale ja Asso oli autos magama jäänud, üritasime mis me üritasime, aga autost välja me teda ei saanud. Ütlesime, et davaj lähme siise, ta vastas midagi, et " Ooota, ma vaatan PBA'd" või midagi taolist, ma nüüd ei tea kas ta mõtles MMA'd või mida, naljakas oli igastahes. igastahes mätsisime ta mantlite sisse ja läksiem Martiniga sisse. Assol ema ja isa ärkasid ka ülesse ja siis saime autost välja ta. Siinkohal ma peaks mainima, et ma pole MITTE KUNAGI näinud nii kiiret lahti riietumist nagu Asso näitas kui ta magama läks. Järgmine päev ärkasime mingi 10e aegu, Lehte tegi süüa meile(väga hea oli) ja hakkasime tööle.. lammutasime kasvuhoonet ja aitasime Lehtet, mulla vedasime ka välja ja koristasime enamvähem ära, et ainult kiviplokid jäid sinna. Õhtul sõime, jõime, käisime saunas, jõime veel ja läksime baari jälle
seekord oli 1 poiss ja 2 tüdrukut veel kaasas. Baaris oli lahe, Ranno oskab ideaalselt posti ümber keerutada. Öösel läksime koju tagasi mingi kolme aegu, istusime nats kamina ruumis, jõime õlut, tegime suitsu ja läksime magama ära. Täna ärkasime hiljem, mingi pool 1 ärkasin mina, martin ja asso ka suht siis. Sõime, passisime korra arvutis ja hakkasime tööle. Ma ei viitsi kirjeldada mis tööd me tegime, igastahes põhja täitsime kividega, vahed liivaga, aitasime jatsil onni ehitada ja lõpetasime koristamise ja ma just praegu avastasin, et ma ikkagi kirjeldasin... Kuueks tõi Asso mu koju, käisin pesus, sõin, jõin.. Olgugi, et antud hetkel on mul suht kass olla, siis nv on ikkagi väga õnnestunud minujaoks :)

No comments:

Post a Comment