Sunday, July 24, 2011

Laulud!

Kuna ma ei viitsi oodata 25 päeva ja mul on igav, siis ma muudan tiba asja ja panen lihtsalt kõik järjest kirja ;o

#2 A song that remind you of your recent ex-girlfriend



See oli nö. meie laul, aga armas laul on küll
________________
#3 A song that reminds you of one of your parents



Isa meenub sellega kohe, tal samasugused vuntsid
________________
#4 A song that calms you down



Jaaah, mind rahustab selline muusika
_______________
#5 A song that is stuck in your head



vot mis mind kummitab, küll mitte sõnade, aga rütmi poolest
_______________
#6 A song that reminds you of a best friend



Nii palju nagu mängimas käidud siis alati seda mängitud
_______________
#7 A song that reminds you of the past summer


________________
#8 A sond that reminds you of your first love



ühtib #2'ga to be honest
_______________
#9 A song that makes you hopeful



ülimega laul tbh :)
_____________
#10 a song by your favorite band



Parkway on lemmik ja.. suprised?
_____________
#11 a song on the soundtrack of your favorite movie



Ya.. mu lemmik film on titanic ja see on üks kuradi ilus lugu :)
_____________
#12 The last song you heard
Okei ma teesklen, et ma ei ole neid lugusid kuulanud mis ma siia pannud olen.


_____________
#13 A song that reminds you of a former friend



Kas ta just former friend on, aga eriti ei suhtle küll enam.
____________
#14 A song that reminds you of your girlfriend



:(((((
____________
#15 A song you love singing along to


____________
#16 A song that has made you cry



sitaks hinge läheb see lugu
_______________
#17 A song that makes you wanna dance

Vabandust.. sellist laulu ei ole olemas
_______________
#18 A song you love, but rarely listen to



Sitaks badass laul imo, isegi ei tea miks ma seda nii harva kuulan
______________
#19 the first song alphabetically in your ipod/itunes

Kuna mul kumbagi pole siis ma mõtlesin, et ma panen selle mis mul winampis on



A see on ka jube hea laul muidu
________________
#20 the last song alphabetically in your ipod/itunes/winamp


_______________
#21 Favorite song



Selles pole juba 6 aastat mingit kahtlustki olnud
_____________
#22 a song that someone has sung to you



Ise ka laulan seda kõigile
_____________
#23 A song that you cannot stand to listen to

Misiganes disney looming, bieberi looming( kes on ise ka paras disney), kõik nigger rap jms bs.
_____________
#24 A song that you have danced to with your best friend

Me Assoga ei tantsi
_____________
#25 A song you could listen to all day without getting tired



Kõige nunnum asi mis olemas on!



Kõik, 25 laulu olemas ja palun vabandust, ma ei ole eriti hea kirjutaja, eriti hommikul vara kus mõtted on söögil.. ma lähen sööma nüüd

No comments:

Post a Comment