Friday, August 19, 2011

Jess

Aga lõpuks ometi sain ma jalkat mängida üle tüki aja. Mõnus oli, kuigi kopsud olid konkreetselt kinni kogu selle aja, ähkisin ja puhkisin ja jala kukkusin ka veel katki. Täna ma polegi rohkem midagi teinud, varsti õue õlletama, aaa mingi mõttetut näidislahingut vaatasin ka spordihalli kõrval.

Teisipäevast neljapäevani olin ma tallinki suvepäevadel, või õigemini meie vahetuse suvepäevadel ja poleks uskunudki, et see nii huvitav saab olema. Koht oli imeilus, Hiiumaal, Villamaa puhkeküla. Soovitan kõigile! Koht oli väga suur, loodus oli ümber ja kedagi ei häirinud. Esimesel päeval me jõudsime mingi kell 2, pakkisime lahti ennast ja sõime ja alustasime lahja joogiga, tuleb mainida, et ma tõin esimesena kange lauda ja kui ma siis seda jõin siis vanemad naised ütlesid, et ma olen hull.
suitsetasime kala ja ajasime mõnusat juttu. Õhtul tuli bänd, Hiiu Kala, siis olid kõik juba enamvähem purjus ja tantsisime, lauldi karaoket jne.
Teisel päeval olid kõik väsinud, mingi osa rahvast läks ära ja allesjäänud rahvas hargnes enamvähem 3e või 4a kampa. Kokk tegi parimat seljankat mis ma kunagi söönud olen, mingi 7-8 kausitäit ajasin näost sisse ja oleks veel söönud kui mahtunud oleks. edaspidine õhtu kulges samamoodi nagu eelmine. a unustasin mainida, et saunas käisime ka jube palju.
Enne suvipäevi mingi aeg veetsin ma Elbe juures 3 päeva ja tuleb mainida, et need olid ühed parimad päevad mida ma mäletan :)
Ma rohkem kahjuks ei mäleta mis enne suvepäevi oli, aga eks ma peale joomise suurt midagi ei teinud.


No comments:

Post a Comment