Saturday, August 27, 2011

...

Naljakas, koju ei helistata ja alles tööl öeldakse, et mind ei ole enam vaja, et uus mees tuleb. Tuli välja, et Tallink arvas, et ma lähen juba kooli ja tööle ei lähe, rõhk on sõnal ARVAS. Läksin Tallinna ära, sadamas terminalist lasti läbi ja siis oh üllatust, laeva nimekirjas pole, mõtlesin, et okei.. ennegi juhtunud. Läksin siis ära lattu ja laojuhata tuleb jumala üllatunud näoga "Mulle helistati, öeldi ,et sa ei tule enam, sa pidid kooli minema" ma olin umbes "aa, okeei, mis saab siis". ja siis ei saanud sittagi, tegin tööd neljapäeva lõunani ja tulin maha. Jube vastik oli maha tulla, nii mõnigi on seal laevapeal mulle päris kalliks saanud. Igastahes Tallinnast läksin ma Roelasse, Elbsile külla, väga tore oli, magasin nagu pilve peal. Sealt läksin ma Tartusse, shoppasin, kogu palga eest shoppasin, niiet mul ei ole seda enam eriti, aga ma ei kahetse üldse, sest asjad on ilusad ja lõpuks ometi sain ma mantli endale, mis on küll häääääääääääääästi natukene suur mulle, aga fuck that, talvel 2 pusa alla ja käib kah.

Ma halama ei viitsi hakata, niie tkõik probleemid jätan ma seekord enda teada :I.

No comments:

Post a Comment